Brabantse slinger Eindhoven – Oss tegen energiearmoede

8 maart 2023

Op 12 maart organiseren we een Brabant Slinger  Oost Brabant We starten in Eindhoven en gaan daarna naar Oss. Deze slinger is niet alleen georganiseerd als de Get Out The Vote actie, maar zal tevens worden gebruikt om de energiearmoede in Nederland onder de aandacht te brengen. We zullen tijdens deze actie led-lampjes uitdelen in plaats van rozen. Deze led-lampjes worden aan ons ter beschikking gesteld door de twee Europarlementariërs die deelnemen aan deze Brabantse actie Agnes Jongerius en Mohamed Chahim.

We proberen er echter vooral een gezellige dag van te maken waarbij we in deze plaatsen in ieder geval de straat op gaan in één van de wijken.

Schema
Eindhoven verzamelen.     11.45-12.00 uur
Het PvdA Honk, (ter hoogte van Rosa Manusstraat, achterzijde Boschdijk) klik hier voor routebeschrijving)

Eindhoven                            12.00 we lopen naar de Woenselse Markt 5,

Vertrek Eindhoven              13. 30             vanaf Woenselse Markt (5612 CP)

Oss aankomst                      14.30             Eetwinkel Wofskooi 1, 5345 HM Oss.

Oss vertrek .                         14.45              Naar de wijk Ussen

Vertrek naar Eindhoven    16.15

Eindhoven aankomst         17.15              Honk PvdA Eindhoven

Einde                                     17.30

Uiteraard zal er door de afdelingen worden zorggedragen voor koffie/thee en de inwendige mens. Daarnaast ook mogelijkheid tot sanitaire stop. Meer gedetailleerde informatie zal na opgave per email in de week voorafgaand worden verstrekt

Om mee te doen aan deze gezellige dag  verwachten we een goed humeur en een opgave voor 09 maart. De opgave onder vermelding van voor -en achternaam, emailadres mobiel telefoonnummer.

Opgave per mail aan

Met vriendelijke groeten,

Harm Rijks

Note 1 Het Honk is op loopafstand van het station. Klik hier voor de exacte locatie en omschrijving (PvdA Eindhoven).