Meedoen

Heb je politieke- en/of bestuurlijke ambities en wil je weten hoe je die ambities handen en voeten kunt geven? Of wil je actief worden binnen de PvdA en vraag je je af hoe dat kan? Neem dan contact op met een van de scouts van PvdA Brabant. We gaan graag met je in gesprek!

Ieder Brabants talent een kans!

Ben je bovengemiddeld geïnteresseerd in politiek en openbaar bestuur? Overweeg je wel eens actief te worden in een politieke partij, en dan specifiek van de PvdA? Vraag je je weleens af of lid van de gemeenteraad of provinciale staten iets voor je is? Denk je dat een rol als burgemeester, Tweede Kamerlid of lid van het Europees parlement iets voor je is? Zou je dat weleens willen onderzoeken? Of ben je al zo ver dat je weet wat je wil, maar vraag je je af hoe je dat het beste kunt aanpakken? Wat de PvdA Brabant betreft krijgt ieder Brabants talent een kans!

In gesprek

Over al deze situaties wil de PvdA Brabant met je in gesprek. Daarom hebben we een team van scouts, verspreid over de provincie. Scouts zijn actieve en ervaren partijleden, vaak leden die een politieke of bestuurlijke functie vervullen of dat vervuld hebben, en die graag met je in gesprek willen over je ambities. Aarzel niet en doe een beroep op die mogelijkheid!Onderstaand een overzicht van onze scouts, die je rechtstreeks, of via Henk Leenders, kunt benaderen.

Coaches en deskundigen

Naast het bieden van een luisterend oor en het geven van advies door ons team van scouts, willen we de mogelijkheid bieden om een talent te begeleiden in zijn of haar ontwikkeltraject. De scouts hebben dan de mogelijkheid om iemand te koppelen aan een zogenaamde coach. Zou je zo’n coach willen zijn, en daarmee bijdragen aan de ontwikkeling van Brabants politiek talent? Meldt je dan bij ons! Ook als je als deskundige beschikbaar bent om een talent op een bepaald gebied te informeren, meldt je voor een team van deskundigen!

Henk Leenders
Lid Algemeen Bestuur Gewest Noord-Brabant
leendershenk@hotmail.com

Overzicht scouts Noord-Brabant