Voorcongres & Brabant Bijeen met Barbara Kathmann op zaterdag 23 april 2022

9 april 2022

Op zaterdag 23 april aanstaande organiseren wij voor onze Brabantse leden weer een Brabant Bijeen. Wij zijn te gast in Theater de Boemel in Tilburg (Burgemeester Brokxlaan 8-76, 5041 SB Tilburg). Deze locatie bevindt zich op steenworp afstand van het station. Om 10.45u staat de koffie/thee klaar en rond de klok van 11.00u zullen wij het voorcongres openen. Tijdens dit voorcongres bepaal jij de agenda. Het gesprek vindt plaats op de door leden aangedragen onderwerpen. Reglementair wordt de mogelijkheid geboden om (ter plekke) moties en amendementen in stemming te brengen. De voorstellen die een meerderheid behalen worden doorgezet naar het landelijk partijbureau.

Na het voorcongres zullen wij genieten van een geheel verzorgde lunch waarna niemand minder dan Tweede Kamerlid Barbara Kathmann het podium zal beklimmen. Zij gaat met ons in gesprek over haar werkzaamheden, ervaringen en deelt tips over actief zijn in de (lokale) politiek. We sluiten de dag rond de klok van 14.30u af met een gezellige borrel!

Ben jij ook al zo enthousiast geworden en wil je dit evenement niet missen? Stuur dan voor zondag 17 april een mailtje naar [email protected] om jezelf aan te melden.

Hopelijk tot de 23e in Tilburg