Word actief binnen de PvdA!

17 mei 2021

De PvdA heeft de afgelopen tijd weer veel nieuwe leden mogen verwelkomen. Het gewest Brabant heet hen van harte welkom; fijn dat je van de partij bent! Sommige leden hebben wellicht al een leuke rol voor zichzelf gevonden binnen hun afdeling. Maar het kan ook zijn dat je je wilt oriënteren op welke mogelijkheden er allemaal zijn. En te kijken of en hoe jij actief wilt zijn binnen de PvdA Brabant.

Reden voor het gewest een bijeenkomst voor nieuwe leden te organiseren! Tijdens deze bijeenkomst laten we zien welke activiteiten er allemaal zijn binnen de partij. In kleine groepen, met nieuwe leden uit jouw regio, kijken we of er een activiteit is die jou aanspreekt. Ervaren, betrokken partijgenoten helpen je die avond en de weken erna graag verder op weg.

Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 16 juni van 19.30 tot 21.00 uur, online via Google Meet. Je kunt je tot 12 juni aanmelden via dit formulier: https://forms.gle/bXCWWSsvqZs9czpT6. Ook als je nog geen lid bent, maar dit wel overweegt dan ben je natuurlijk van harte welkom aan te sluiten.