Brabantse Besturendag geannuleerd

12 maart 2020
Beste Brabanders,
Met pijn in het hart moeten wij jullie mededelen dat de besturenbootcamp van 21 maart is geannuleerd omwille van de ‘Corona-crisis’. Dit doet extra pijn, omdat we een ongelofelijk groot draagvlak voor de Brabantse besturendag hebben gezien. In de huidige richtlijnen wordt echter iedere Nederlander gevraagd om haar steentje bij te dragen in het beperken van de epidemie. Daar moeten wij ons natuurlijk ook naar schikken. Sterker nog, daar hebben wij als PvdA Brabant een voorbeeldfunctie in.
Desalniettemin blijft het van groot belang om op korte termijn enthousiast van start te gaan met het proces richting de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Daarom gaan we meteen aan de slag om de inhoud van de sessies die we jullie beloofd hebben op een andere manier bij jullie te krijgen. Als we verder kijken op de agenda, dan zien we bijvoorbeeld kansen om de workshops tijdens Brabant Bijeen (23 mei), en/of op de jaarlijkse Brabantdag (6 juni) aan te bieden. Wij verwelkomen iedereen dan ook graag op deze bijeenkomsten!
Vooralsnog gaat ook de besturenbootcamp van 9 mei te Den Bosch over communicatiestrategie wél door. Daarvoor kun je jezelf al aanmelden via [email protected].
Wij hopen jullie allemaal te verwelkomen op een van onze andere gewestelijke bijeenkomsten. Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben over dit besluit, of middels een andere weg om ondersteuning willen vragen in het proces richting 2022, schroom dan niet om een berichtje te sturen naar [email protected].
Namens de organisatie en het gewestbestuur,
Joshua Paas